افزایش فروش سایت با ۵ راهکار و ۱۲ ایده عالی
افزایش فروش سایت : مخاطبان در حال حاضر ترجیح میدهند که مراحل کوتاهتری را در وبسایتها طی کنند. افزایش فروش سایت با طراحی سایت رابطه مستقیم دارد. برای افزایش فروش سایت یکی از مهمترین مهارتهای صاحبان کسب و کار اینترنتی است. گرفتن اطلاعات افرادی که میتوانند به موقعیت فروش مناسب تبدیل شوند، بسیار سختتر شده.
در این مطلب ۵ راهکار افزایش فروش سایت و ۱۲ ایده عالی برای شما آماده کردیم. این ۵ راهکار به شدت در جذب موقعیتهای فروشتان تأثیر میگذارد. با این ۵ راهکار ساده و حرفه ای مخاطب بیشتر به دادن اطلاعات فردیاش تمایل نشان دهد. این راهکارها باعث افزایش فروش سایت شما خواهد شد.
۵ راهکار افزایش فروش سایت:
۱- بهینه سازی تمام مراحل دریافت اطلاعات
– Call-to-Action ها (دکمههای فراخوان):
سعی کنید از مواردی که در برندینگ شما ذکرشده پیروی کرده و دکمههای فراخوان خود را با قوانین مذکور هماهنگ سازید. فراموش نکنید که همچنان میتوانید روی دکمههای فراخوان خود تست انجام داده و از نتایج بدست آمده برای بهینهسازی بهره ببرید. برای افزایش فروش سایت حتما Call to Action ها را بررسی کنید.
– صفحات فرود:
بر اساس یک تحقیق که توسط تیم Hubspot صورت گرفته، وبسایتهایی که بیش از ۳۰ صفحه فرود در خود دارند نسبت به وبسایتهایی که ۱ تا ۵ صفحه فرود در آنها قرار گرفته، حدود ۷ برابر موقعیت فروش بیشتری داشتهاند. پس همواره به صفحات فرود خود اهمیت داده و سعی کنید بر حسب نیاز تعداد آنها را افزایش دهید. صفحات فرود با افزایش فروش سایت شما رابطه مستقیم دارد.
– صفحه “تشکر از شما”:
این صفحه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و به شدت در میزان وفاداری مشتری تأثیر مثبت میگذارد. همیشه درنظر داشته باشید که وقتی یک پیشنهاد در ازای دریافت ایمیل مخاطب میدهید، در صفحه تشکر از او، پیشنهادی که ممکن است یک کتاب یا محتوا باشد را برای دانلود قرار دهید.
۲- Call-to-Action ها را شخصیسازی کنید
Unbounced اخیراً یک آمار از کلیک خوری دکمههای فراخوان منتشر کرده که واقعاً جالب است. دکمههای فراخوانی که بر اساس محتوای دینامیک ایجاد و صفحات مربوط به آنها شخصی سازی شدهاند، ۴۲ درصد نسبت به نمونههای دیگر کلیک بیشتری بر آنها وارد شده است.
۳- افزایش فروش سایت با تست کردن
تست تست و باز هم تست. این فرمول موفقیت افزایش فروش سایت است. خیلی مواقع شما با مخاطبانی در ارتباط هستید که حدسیات شما روی آنها جواب نمیدهد. از این رو لازم است که روی رفتار آنها تست انجام داده و در حقیقت رفتار آنها را آنالیز کنید. این کار یکی از تخصص های اصلی ما در سایت بهترین ایده است.
برای نمونه وبسایت Friendlybuy به کمک تستهایی که روی دکمههای فراخوان خود انجام داده، توانسته تا به امروز ۲۱۱% میزان نرخ کلیکخوری آنها را افزایش دهد.
۴- افزایش موقعیتهای فروش سایت
هیچ موقعیت فروشی به راحتی تبدیل به یک مشتری وفادار نمیشود. موقعیتهای فروش فقط و فقط به واسطه تلاشهای شما به مشتریهای وفادار تبدیل میگردند.
برای نمونه ارسال محتوای مفید و غنی به شدت روی تبدیل موقعیت فروش به مشتری، تأثیر مثبت میگذارد. از سوی دیگر رفتارشناسی موضوع دیگری است که سبب میشود راحتتر با موقعیتهای فروش خود وارد مرحله معامله شوید.
۵- بررسی کنید موقعیتهای فروش شما در چه مرحلهای هستند
ممکن است غافل شدن از یک موقعیت فروش مناسب، ضرر بسیاری به کسبوکار شما وارد کند. پس همواره همه موقعیتهای فروش خود را دنبال کرده و دریابید که در چه مرحلهای از تبدیل شدن به مشتری قرار دارند.
اگر شما هم راهکاری برای افزایش تعداد موقعیتهای فروش در وبسایتتان انجام دادهاید، آن را در بخش نظرات این مطلب با ما در میان بگذارید.
۱۲ ایده برای افزایش فروش سایت:
ایده اول: فقط یک محصول یا خدمت در صفحه اول سایت
آیا در وبسایت خود چند محصول یا خدمت را به فروش میرسانید؟ ما به این نتیجه رسیدیم که همیشه ارائهی محصولات کمتر در یک محل، و استفاده از متنهای بیشتر در توصیف آن محصولات، موجب افزایش فروش سایت میشود.
برای افزایش فروش سایت تمرکز مهمتر از هر چیز دیگری است. به جای تلاش برای راضی کردن تمام کسانی که از سایت شما بازدید میکنند، تنها یک محصول یا یک مجموعه از محصولات مرتبط ارائه دهید. در حقیقت بر مجموعهای مهم و کلیدی از مزایا تمرکز کرده و به تمام پرسشها و تردیدهای احتمالی بازدیدکنندگان در مورد محصول خود پاسخ میدهید. البته نیازی نیست که فروش سایر محصولات را متوقف کنید. همواره میتوانید این محصولات را از طریق صفحات دیگر یا با استفاده از پیشنهادات بعدی (follow-up) به مشتریان خود ارائه دهید تست ۱۲ را مشاهده نمایید).
البته بهترین راه برای اطمینان از موثر بودن این استراتژی برای مخاطبان هدف ما، آزمودن آن است. برای محصول اصلی خود نامهی فروش (sales letter) بنویسید و آن را در صفحهی اصلی سایت قرار دهید. سپس این تست را به مدت یک یا دو هفته اجرا کنید تا مشخص شود که آیا موجب افزایش فروش سایت شما میشود یا خیر.
ایده دوم: جابجا کردن پیشنهاد دریافت خبرنامه، برای جذب بیشتر
پیشنهاد دریافت خبرنامه (opt-in offer)، ابزاری است برای جمع آوری آدرس ایمیل مشتریان و ایجاد فهرست ایمیلی که به شما امکان میدهد تا به طور منظم با مشترکین خود در تماس باشید. برای افزایش فروش سایت حس اعتماد و وفاداری را در آنها ایجاد کنید و محصولات و خدمات خود را به آنها بفروشید.
ولی آیا میدانستید محلی که پیشنهاد opt-in را در آن نمایش میدهید، تاثیر بسیار زیادی بر تعداد مشترکین جمعآوری شده دارد؟
در صورتی که از یک نامهی فروش طولانی استفاده نمیکنید، پیشنهاد opt-in خود را در برجستهترین جای ممکن در صفحهی اصلی سایت قرار دهید. اغلب بازدیدکنندگان در نگاه اول، قسمت بالا و سمت چپ صفحه را مشاهده میکنند. دستکم، پیشنهاد opt-in خود را «ناحیهی بالای» صفحه اصلی سایت قرار دهید، یعنی جایی در صفحه که بازدیدکننده همان ابتدا و پیش از اسکرول کردن به پایین صفحه مشاهده میکند.
در صورت طولانی بودن نامهی فروش، باید پیشنهاد opt-in را در «صفحه» دوم متن قرار دهید، و پیش از قرار دادن آن، ابتدا توجه بازدیدکنندگان را با شناسایی مشکلشان جلب کنید و با تحت تاثیر قرار دادن آنها توسط اعتبارنامهها، تجربیات و رضایتنامههای درخشانِ مشتریان خشنود، اعتبار خود را تثبیت نمایید.
میتوانید پیشنهاد opt-in را در تمام صفحات سایت قرار دهید تا همیشه برای بازدیدکنندگان سایت قابل مشاهده باشد و یا آن را در «تبلیغات شناور» (hover ad) قرار دهید (تست بعدی را مشاهده کنید). با فراهم کردن فرصتهای بیشتر برای ثبت نام کاربران در سیستم اطلاعرسانی ایمیلی، مشترکان بیشتری به دست خواهید آورد. این روش را امتحان کنید و نتیجهی آن را ببینید.
ایده سوم افزایش فروش سایت:
افزایش تاثیر تبلیغات با استفاده از تبلیغات شناور
بدون شک همه شما با پاپآپ آشنا هستید. همان پنجرههای کوچکی که پیشنهادی ویژه یا اطلاعات دیگری را نمایش میدهند و گاهی، زمانی که از وبسایتی بازدید میکنید، ناگهان پدیدار میشوند. پاپآپ سالها ابزار بسیار مفیدی برای افزایش فروش سایت و بازاریابی اینترنتی بوده است. اما به دلیل اینکه درصدی از کاربران اینترنت از آن بیزارند، گوگل، AOL، نت اسکیپ و سایرین، نرمافزارهای مسدودکننده پاپآپ را برای مقابله با آن ایجاد کردهاند.
کاربران اینترنت باید انتخاب کنند که آیا تمایلی به مشاهدهی پاپ آپ دارند یا خیر. ولی بیشتر این نرمافزارها به صورت خودکار پاپآپها را مسدود میکنند، و بازدیدکنندگان سایت از مشاهدهی اطلاعات مفیدی که ممکن است به سود آنها باشد محروم میشوند.
البته این مربوط به پیش از کشف فناوری بسیار چشمگیری بود که به شما امکان میدهد تا از تبلیغاتی استفاده کنید که مانند پاپآپ عمل میکنند ولی پاپآپ نیستند و به همین دلیل مسدود نمیشود. این فناوری تبلیغات شناور نام دارد، و ارزش امتحان کردن در سایت را دارد.
در حقیقت، زمانی که استفاده از تبلیغ شناور در سایت خود را امتحان کردیم، فروش سایت به میزان ۱۶۲ درصد افزایش یافت! این تبلیغات کارآمد هستند زیرا اطلاعات مهمی مانند پیشنهاد عضویت در خبرنامه یا پیشنهاد فروش ویژه در زمانی محدود را درست در مقابل دید بازدیدکنندگان هدف شما قرار میدهند.
میتوانید پیشنهاد عضویت در خبرنامه را در تبلیغ شناور قرار دهید و مشاهده کنید که آیا این کار موجب افزایش تعداد مشترکین میشود یا خیر. زمانی که از این روش استفاده کردیم، تعداد افرادی که در خبرنامهی ما عضو شدند ۸۶ درصد افزایش یافت. همچنین میتوانید آزمایش کنید که چه تعداد بازدیدکننده، بر روی تبلیغ شناور مربوط به صفحهی پیشنهاد ویژهای در سایت شما کلیک میکنند و چه تعدادی از طریق لینکی معمولی که در صفحهی اصلی سایت قرار گرفته، به صفحهی پیشنهاد ویژه وارد میشوند.
ایده چهارم: در عنوان مزایای مختلفی بیان کنید
عنوان مطلب، تاثیر بسیار زیادی بر افزایش فروش سایت شما دارد. در بیشتر موارد، این بخش نخستین قسمت سایت است که بازدیدکنندگان آن را مشاهده میکنند، بنابراین باید توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده و آنها را تحریک کند تا نامهی فروش شما را بخوانند.
عنوان موفق، عنوانی است که بر مشکلی که مخاطبان هدف شما با آن روبهرو هستند تاکید میکند و مزیت اصلی محصول یا خدمات شما را که موجب برطرف شدن آن مشکل میشود، بیان میکند. در اینجا نمونهای را آوردهایم که نشان میدهد چگونه میتوان عنوان را برای به حداکثر رساندن تاثیر بر بازدیدکننده، تغییر داد.
یکی از مشتریان ما از این عنوان در سایت خود استفاده میکرد: «Box4Blox – جعبهی شگفتانگیز نگهداری اسباببازی لگو.» این عنوان به شما میگوید که محصول چیست، ولی نمیگوید که چه کاری برای شما انجام میدهد. این عنوان موجب نمیشود بازدیدکننده دلیلی برای ادامهی خواندن داشته باشد.
حالا عنوان قبلی را با این عنوان مقایسه کنید: «سرانجام رازی را کشف کنید که موجب شده بیش از ۵۰ هزار کودکِ عاشق لگو در جهان، واقعا از مرتب کردن اتاقشان لذت ببرند!» این عنوان، مزیت مهمی را برای محصول مطرح کرده و راهحل مشکلی را بیان میکند که در اینجا، تشویق کودکان به مرتب کردن وسایلشان و لذت بردن از این کار است.
ایده پنجم: مشکلی را مطرح کنید و نشان دهید چگونه میتوانید آن را حل کنید
در چند پاراگراف اول نمایش داده شده در صفحهی اصلی سایت، باید با جزئیات بیشتر، در مورد مشکل معرفی شده در عنوان توضیح دهید و به مخاطبان خود نشان دهید که با آنها حس مشترکی دارید (تنها زمانی که مخاطبان حس کنند شما مشکل آنها را درک میکنید، احساس اطمینان میکنند که میتوانید آن مشکل را حل کنید).
پس از مطرح کردن مشکل، میتوانید محصول یا خدمات خود را به عنوان راهحل آن مشکل معرفی نمایید. با تاکید بر اینکه محصول یا خدمات شما دقیقا چگونه مشکل خوانندگان را حل میکند، افزایش فروش سایت خود را تضمین خواهید نمود.
ایده ششم: اعتماد بازدیدکنندگان با افزایش اعتبار محتوا
بسیار مهم است که متن ترغیبی شما برای فروش (sales copy)، برای شما اعتبار ایجاد کند. از طریق همین فرآیند بازدیدکنندگان به شما اعتماد کرده و در خرید از شما احساس راحتی میکنند. راههای فراوانی برای انجام این کار به طور موثر وجود دارد و در اینجا در خصوص دو مورد از سریعترین و سادهترین راهها صحبت میکنیم. اگر در حال حاضر از این تکنیکها استفاده نمیکنید، متن خود را بهبود داده و آن را با آنچه که اکنون استفاده میکنید، مقایسه کنید. با مشاهدهی تفاوت موجود میان آنها شگفتزده خواهید شد.
یکی از بهترین راههای افزایش فروش سایت، ایجاد اعتبار در سایت است. استفاده از رضایتنامهی مشتریان در نامهی فروش است که شامل گزیدهای از ایمیلهای واقعی یا نامههایی از مشتریان است که در آن بیان شده که چگونه محصول یا خدمات شما به آنها کمک کرده تا مشکل خود را برطرف کنند. نکتهی آخر بسیار مهم است. رضایتنامهی مشتری که بیان میکند محصول شما چه فایدهای برای او داشته است، بسیار موثرتر از رضایتنامهای است که در آن صرفا گفته شده که «محصول شما عالی است».
همچنین میتوانید برای افزایش اعتبار خود، بخشی را در متن اضافه کنید که حاوی خلاصهای از گواهینامهها، تجربیات و هر گونه اطلاعات پسزمینهای دیگری باشد که موجب میشود شما شایستگی حل کردن مشکل مخاطبان هدف خود را داشته باشید. باید خوانندگان خود را متقاعد کنید تا بپذیرند که شما بهترین شخصی هستید که میتواند برای مشکل آنها راهحلی ارائه نماید.
ایده هفتم: بر بازدیدکنندگان سایت تمرکز کنید، نه بر خودتان
موفقترین متن ترغیبی برای افزایش فروش سایت، متنی است که بر خواننده تمرکز دارد. اغلب صاحبان کسبوکار این قانون طلایی را نادیده میگیرند. با دقت به متن وب خود نگاه کنید. آیا پر از اشاراتی به «من» و «ما» است؟ به جای استفاده از جملاتی مانند «من نرمافزار مدیریت زمان خود را با درنظر گرفتن صاحبخانههای پرمشغله طراحی کردهام» میتوانید از چنین جملهای استفاده کنید: «نرمافزار مدیریت زمان جدید شما، موجب آزاد شدن ساعاتی از زمان شما میشود تا بتوانید وقت بیشتری را با خانوادهتان سپری کنید.» در متن ترغیبی فروش خود به دنبال واژههای «من» و «ما» بگردید و آنها را با «شما» جایگزین کنید.
ایده هشتم افزایش فروش سایت:
خوانندگان را متقاعد کنید که همین حالا از شما خرید کنند!
بسیار مهم است که متن ترغیبی فروش، احساس ضرورت را به بازدیدکنندگان القا کند و آنها را وادار کند که هماکنون از شما خرید کنند. بهترین مکان برای این کار، نزدیک انتهای نامهی فروش، و نزدیک به دکمهی فراخوان است که بازدیدکننده را به اقدامی نظیر خریدن، عضو شدن و… فرامیخواند. در اینجا چند مورد از موثرترین راهها برای ایجاد احساس ضرورت را بیان میکنیم. میتوانید هر یک از این راهها را برای متن فعلی خود امتحان کنید:
تخفیف قیمت را برای مدت زمانی محدود ارائه دهید، به صورتی که بازدیدکنندگان برای برخورداری از آن تخفیف، باید پیش از تاریخ معینی از شما خرید کنند.
در صورت خرید بازدیدکنندگان در چارچوب زمانی خاص، پاداشهایی اضافه ارائه دهید.
تنها تعداد محدودی از محصولات یا خدمات خود را ارائه دهید.
میزان محدودی از پاداش را ارائه دهید.
ایده نهم: هر گونه اشاره به «خریدن» را از ناحیهی بالای صفحه حذف کنید
مردم معمولا برای دسترسی به اطلاعات رایگان وارد اینترنت میشوند. اگر در متن خود، جذب مشتری را خیلی زود شروع کنید، ممکن است که در نهایت آنها را از دست بدهید، پیش از آنکه بتوانید آنها را به مشتریان خود مبدل کنید. ابتدا باید با مطرح کردن مشکلی که با آن روبهرو هستند (همانگونه که در ایده ۵ به طور خلاصه توضیح دادم) و اینکه چگونه میتوانید مشکل آنها را حل کنید، آنها را به مطالب خود علاقهمند کنید. پس از دستیابی به این هدف، میتوانید فروش محصول به آنها را شروع کنید.
راهی ساده برای بهبود لحن نامهی فروش، حذف تمامی اشارهها به «خرید»، «قیمت» و «فروش» از ناحیهی بالایی صفحه است. سپس نتایج به دست آمده را با متن قبلی خود مقایسه کنید. یک نکته مهم برای افزایش فروش سایت این است. پیش از علاقمند شدن خواننده به محصول و جلب اعتماد او برای خرید، هیچ اشارهای به خرید یا هزینه نکنید.
ایده دهم: جذابتر شدن با تصاویر
تصاویر موجب افزایش فروش سایت میشوند. استفاده از تصاویری از محصول موجب میشود تا محصول، محسوستر و «واقعیتر» به نظر برسد. استفاده از تصاویر ابزاری قدرتمند برای فروش است. ولی گاهی آشکار کردن بسیار زود ماهیت محصول در فرآیند فروش، مانع از فروش میشود. باید پیش از بیان اینکه محصول دقیقا چیست، بر مزایا و ارزشهای آن تاکید نمایید.
قرار دادن تصاویر در نزدیک بالای صفحه، و نزدیک دکمهی فراخوان در پایین صفحه (زمانی که تقاضای خرید محصول را مطرح میکنید) را مقایسه کنید. میتوانید حالتهای دیگر را نیز آزمایش کنید. مثلا تصاویر را در صفحهی سفارش قرار دهید یا واکنش بازدیدکنندگان به عدم استفاده از تصاویر را نیز امتحان کنید. با تحلیل دقیق فروش در طول هر تست، دقیقا متوجه خواهید شد که تصاویر محصول را در کجا قرار دهید تا حداکثر تاثیر را داشته باشد.
ایده ۱۱: با تغییر فرمت و ظاهر متن، توجه «مرورکنندگان» را جلب کنید
تعداد بسیار کمی از بازدیدکنندگان سایت، کلمه به کلمهی متن ترغیبی فروش شما را از ابتدا تا انتها میخوانند. بیشتر آنها، در حالی که به پایین صفحه اسکرول میکنند، فقط متن را «به طور اجمالی مرور میکنند» و تنها کلمات و عبارات خاصی را مطالعه میکنند که بسیار مشخص بوده و توجه آنها را به خود جلب میکند.
از این رو باید هایلایت کردن مزایای کلیدی محصول خود را امتحان کنید، تا ترکیب درستی را بیابید که میتواند توجه افرادی را جلب کند که متن را فقط مرور کرده و با دقت نمیخوانند. این کار را میتوان به شکلهای زیر انجام داد:
استفاده از حروف پررنگ (بولد)، کج (ایتالیک)، و هایلایت کردن (به میزان کم) برای تاکید بر مهمترین مزایای پیشنهادتان.
تغییر طول پاراگرافها به صورتی که صفحه، شبیه به بلوکی از متن با فرمت یکسان و یکنواخت به نظر نرسد.
اضافه کردن زیرعنوانهایی (sub-headline) که بر پیام اصلی شما تاکید کرده و بازدیدکنندگان را به خواندن پاراگرافهای بعدی تشویق کنند.
سمت چپ متن را غیر همتراز (ragged) باقی بگذارید (زیرا مطالعهی آن در مقایسه با متن «همتراز شده» (justified) که در آن از تمام عرض صفحه استفاده میشود، آسانتر است).
تکههای متن یا زیرعنوانهای مهم (ولی کوتاه) را در مرکز قرار دهید تا آنها را از بدنهی اصلی متن بیرون بکشید.
از لیست گلولهای (bullet list) (مانند لیست استفاده شده در اینجا) برای تاکید بر نکات کلیدی استفاده کنید.
ایده دوازدهم افزایش فروش سایت:
تنظیم دقیق فرآیند پیگیری (follow-up) برای به حداکثر رساندن فروش و افزایش مشتریان مجدد (Repeat business)
پیگیری مشتریان و مشترکین با استفاده از پاسخگوی خودکار (ایمیلهای خودکار)، برای افزایش فروش بسیار مهم است، زیرا پیش از خرید شخص از سایت شما، معمولا باید چندین تماس برقرار شود.
در ایمیل پیگیری برای مشترکین جدیدی که هنوز از شما خرید نکردهاند، میتوانید پیشنهاد خود را دوباره تکرار کنید و مجددا درخواست خرید را مطرح نمایید. بلافاصله پس از ثبت نام مشترکین جدید، ایمیل پیگیری را ارسال کنید، و کاری کنید تا آنها به دلیلی در همان روز ثبت نام، دوباره به سایت شما بازگردند. میتوانید ایمیل پیگیری را سه روز پس از نخستین بازدید مشترکان از سایت خود ارسال کنید و نتایج به دست آمده از دو روش را با یکدیگر مقایسه کنید.
پیگیریهای مربوط به مشتریان موجود نیز به همان اندازه اهمیت دارد. در واقع، تستها نشان میدهد که اگر فرصت دیگری به مشتریان داده شود، ۳۰ درصد از آنها دوباره خرید خواهند کرد. این کار به شما کمک میکند تا روابط سودمند و طولانیمدتی را با مشتریان ایجاد کرده و از این طریق میتوانید محصولات دیگر (backend products) مرتبط با خرید اصلی را به آنها پیشنهاد دهید. میتوانید ارسال پیشنهاد محصولات دیگر (backend offer) بلافاصله پس از انجام خرید را با ارسال این پیشنهاد، سه روز بعد از خرید مقایسه کنید تا مشخص شود که کدام روش موجب جذب مشتری مجدد (repeat business) میشود.
نتیجه گیری افزایش فروش سایت:
همانطور که اشاره شد مخاطبان در حال حاضر ترجیح میدهند که مراحل کوتاهتری را در وبسایتها طی کنند. افزایش فروش سایت با طراحی سایت رابطه مستقیم دارد. تمام مراحل را برای گرفتن اطلاعات بازدیدکنندگان بازنگری کنید. تست کردن را فراموش نکنید. تا می توانید موقعیت های فروش بیشتری در معرض دید مخاطبان قرار دهید. بررسی کنید موقعیت های فروش سایت شما در چه وضعیتی است. از دیگران کمک بخواهید تا به عنوان یک مشتری وارد سایت شما بشوند. ببینید چقدر فرایند خرید برای آن ها راحت است. تا می توانید از دیگران بازخورد بگیرید. کامنت های انتقادی را با دقت بخوانید و بهبود دهید. انتقادات مخاطبان سایت شما کلید طلایی موفقیت شما برای افزایش فروش سایت شماست.